muffins-1718792_1920

Sukkertrang

Du kender det sikkert: Du er træt, stresset, i hyggehumør eller også keder du dig bare lidt. Og så får du en overvældende lyst til sødt. 

Du VED godt, at sukker er dårligt for dig – det feder, virker inflammatorisk, giver rynker osv., osv. Men du MÅ bare have en lækker kage, en håndfuld slik eller andet, der kan dulme trangen. 

Det er ok, at det sker en gang i mellem. Men når det bliver for tit, melder problemerne sig.  Den stigende vægt er én ting. Værre er det, at du mister din energi, får humørsvingninger og højere risiko for kronisk sygdom på grund af de store udsving i dit blodsukker. 

Hvad gør jeg?
Den gode nyhed er, at du kan komme fri af din sukkertrang. 

Det gør du blandt andet ved at spise regelmæssige, blodsukkerstabiliserende måltider. Og ved altid at have et sundt alternativ ved hånden, når trangen melder sig. 

Er det for svært, så kontakt mig. Jeg kan hjælpe dig med at omlægge din kost, så din sukkertrang forsvinder stille og roligt. 

Samtidig vil du få meget mere energi, bedre humør, vægtstabilisering og et bedre helbred. Så det er indsatsen værd.   

Kontakt mig og hør mere
Vil du vide mere om, hvad jeg kan gøre for dig, så kontakt mig og få en snak. Det er gratis og helt uforpligtende 🙂 

Ring eller send en sms på tlf.nr. 5168 5964 eller send mig en mail: spisdigfrisk@outlook.dk  

Se kommentarer fra nogle af de andre, jeg har hjulpet nedenfor.

Jeg glæder mig til at høre  fra dig. 

 

Hvad siger kunderne?

Efter et rigtig godt og motiverende forløb med Marianne, har jeg kun rosende ord! Hun giver gode og simple redskaber til at få ændret dårlige vaner. Hun er meget kompetent, dygtig og engageret. Jeg har fået ændret kostmæssige vaner, som har haft positive indvirkninger på min astma, allergi og eksem. Hvis man har spørgsmål, er hun med det samme klar til at hjælpe. Jeg kan virkelig anbefale et forløb med Marianne.
Lærke Stenum Hagelskjær
Jeg har fået det meget bedre i min krop. Kløen fra min eksem er også aftaget. Desuden har jeg fået meget større viden om, hvordan de forskellige fødevarer påvirker mig. Nu føler jeg, at jeg kan kontrollere mine symptomer i stedet for, at de kontrollerer mig. Jeg var også glad for opfølgningssamtalen. Den er med til at holde en motiveret.
Michelle Bjørnholdt Berthelsen